اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد
سرخط خبرها

سرنوشت نامعلوم بزرگ‌ترین سود تاریخ استقلال| پول قایدی و صیادمنش چه شد؟

  • کد خبر: ۱۹۳۸۱۰
  • ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
سرنوشت نامعلوم بزرگ‌ترین سود تاریخ استقلال| پول قایدی و صیادمنش چه شد؟
سرنوشت پرسودترین انتقال تاریخ باشگاه استقلال هنوز مشخص نیست و مدیران باشگاه استقلال نیز هیچ توضیحی درباره سرنوشت آن پول‌ها نمی‌دهند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، در سال‌های اخیر باشگاه استقلال مبالغ قابل توجهی از ترانسفر بازیکنان خود به دست آورده، اما سرنوشت هیچ یک از این مبالغ برای افکار عمومی شفاف‌سازی نشده است.

با استناد به اظهارات مدیران سابق باشگاه استقلال حق انتقال مهدی قایدی از باشگاه استقلال به باشگاه الاهلی امارات ۲میلیون دلار بود که هیچ‌گاه روشن نشد مبلغ فوق از سوی باشگاه استقلال هزینه چه اموری شد.


کمی قبل‌تر از اینکه قایدی از استقلال راهی باشگاه الاهلی امارات شود، الهیار صیادمنش از استقلال به فنرباغچه ترکیه رفت. حق انتقال صیادمنش نیز در آن دوران ۸۰۰هزار دلار اعلام شد که مدیران باشگاه استقلال با مراجعه به ترکیه توانستند این مبلغ را دریافت کنند.

مدیران سابق استقلال در قراردادی که با فنرباغچه امضا کرده بودند به توافق رسیدند که اگر صیادمنش از فنرباغچه به تیم دیگری برود باید حق انتقال استقلال نیز درنظر گرفته شود که همین‌طور هم شد و باشگاه ترکیه‌ای مبلغی هم از کنار انتقال این بازی به لیگ انگلیس به باشگاه استقلال پرداخت کند.

معادل ریالی این دو انتقال برای باشگاه استقلال مبلغ قابل توجهی است، اما بعد از انتقال قایدی و صیادمنش به لیگ‌های خارجی هیچ‌گاه باشگاه استقلال پیرامون سرنوشت این دو انتقال اطلاعاتی را به افکار عمومی نداد تا این موضوع به طرز عجیب و شگفت‌آوری به یک ابهام بزرگ تبدیل شود.

حال باید دید در دوره مدیریت علی خطیر که دائم دم از شفاف‌سازی زده آیا درباره سرنوشت این دو انتقال به هواداران باشگاه استقلال توضیح داده خواهد شد یا خیر؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->